تبلیغات
نیو کونگ فو شیراز - ده ورزش برای تقویت غضلات زانو
شنبه 7 اسفند 1389  08:43 ب.ظ
توسط: Reza Fighter


1)محكم كردن زانو:
بنشینینید و پاها را مقابل خود دراز كنید ,زانوی خود را هر چه محكم تر راست كنید ,آن را به زمین فشار دهید و هم زمان پا را از مچ به سمت خود بكشید .زانو را تا پنج شماره راست نگه دارید,سپس آن را كاملا شل كنید (سه بار در روز هر بار 10مرتبه)

باقی در ادامه مطلب...


1)محكم كردن زانو:
بنشینینید و پاها را مقابل خود دراز كنید ,زانوی خود را هر چه محكم تر راست كنید ,آن را به زمین فشار دهید و هم زمان پا را از مچ به سمت خود بكشید .زانو را تا پنج شماره راست نگه دارید,سپس آن را كاملا شل كنید (سه بار در روز هر بار 10مرتبه)

باقی در ادامه مطلب...

 لطفا نظر یادتون نره

1)محكم كردن زانو:
بنشینینید و پاها را مقابل خود دراز كنید ,زانوی خود را هر چه محكم تر راست كنید ,آن را به زمین فشار دهید و هم زمان پا را از مچ به سمت خود بكشید .زانو را تا پنج شماره راست نگه دارید,سپس آن را كاملا شل كنید (سه بار در روز هر بار 10مرتبه)

 

2)محكم كردن زانو در حالت ایستاده یا نشسته:
باید این تمرین را در فعالیت های روزمره خود بگنجانید .برای مثال هنگامی كه برای مدت طولانی نشسته اید به دفعات زانوی خود را راست كنید
3)محكم كردن زانو با حمایت پاشنه:
بنشینید و پاهای خود را دراز كنید .جسمی (مانند حوله ای? تا شده یا یك تكه چوب به ارتفاع پنج سانتی متر )را زیر پاشنه خود قرار دهید ,عضلات ران را سفت كنید و انگشتان را از مچ پا به سمت خود بكشید .تا ده بشمارید ,سپس عضلات را شل كنید و این تمرین را حداقل دو بار در روز و هر بار ده مرتبه انجام دهید .

4)بالا بردن پا در وضعیت كشیده :
بنشینید و پاها را راست كنید
.درحالیكه زانو را در وضعیت كشیده قفل كرده اید ,پای آسیب دیده را بالا ببرید ,سپس تا نزدیكی زمین پایین بیاورید .این تمرین را به صورت متوالی و سریع ده بار انجام دهید و سعی كنید به سی برسانید.
5)بالا بردن پا با وزنه :
بنشینید و پاهای خود را راست كنید .وزنه ای روی مچ پا قراردهید ,پاها را در همان حالت راست بودن بالا ببرید سپس به آرامی پایین بیاورید.برای شروع,وزنه نباید از یك كیلوگرم بیشتر باشد وزنه را به تدریج سنگین تر كنید. مراقب باشید كه زانو در وضعیت كشیده باشد.تمرین را با 5بار شروع كنیدو به تدریج به 5سری ده تایی برسانید.
6)چرخش مفصل ران:
بنشینید و مفصل های پاهای خود را راست كنید.
در حالی كه زانو را در همان وضعیت كشیده قفل كرده اید پا را بالا ببرید و دایره هایی را با پای خود در فضا رسم كنید و آن را به سری های ده تایی برسانید این تمرین را با افزودن وزنه به مچ پا انجام دهید.

 

7)حركت الفبا:
بنشینید و پاهای خود را راست كنید
,در حالی كه زانو را صاف نگه داشته اید پا را بالا ببرید و بدون توقف حروف الفبا را در فضا بنویسید.وقتی این تمرین برایتان آسان شد,آن را با افزودن وزنه به مچ پا ادامه دهید.
8)بالا بردن پا در وضعیت نشسته :
بنشینید و پاها را راست كنید .
در حالی كه زانو را در وضعیت كشیده قفل كرده اید پا را بالا ببرید به صورت عرضی آن را به یك سو ببرید و به آرامی به سمت مركز برگردانید و آن گاه به نرمی پایین بیاورید.این حركت را با هر پا 5 بار تكرار كنید و به تدریج به سه سری ده تایی برسانید,سپس این تمرین را با افزودن وزنه به مچ پا ادامه دهید.

9)دور كردن مفصل ران :
به پهلو بخوابید ,به نحوی كه پای آسیب دیده بالا قرار گیرد .زانو را راست نگه دارید و پا را از زانو بالا ببرید,تا سه بشمارید و سپس به آرامی پایین بیاورید.با 5 بار شروع كنید ,به تدریج تعداد تمرین را به سه سری ده تایی برسانید و سپس با افزودن وزنه به مچ پا آن را ادامه دهید.

10)بالا بردن پا در وضعیت دمر:
روی شكم بخوابید.زانو را راست نگه دارید و پا را از عقب كمی بالا ببرید.
این وضعیت را تا سه شماره حفظ كنید ,سپس به تدریج پا را پایین بیاورید .این تمرین را باهرپا 5 بار انجام دهید,به تدریج آن را به سه سری ده تایی برسانید و سپس با افزودن وزنه به مچ پا ادامه دهید 


  • آخرین ویرایش:شنبه 7 اسفند 1389
نظرات()   
   
foot pain
شنبه 25 شهریور 1396 12:34 ب.ظ
wonderful put up, very informative. I ponder why the opposite specialists
of this sector don't realize this. You must continue your writing.

I'm sure, you've a huge readers' base already!
Foot Complaints
یکشنبه 15 مرداد 1396 09:42 ب.ظ
Hello to every one, it's in fact a pleasant for me to pay a visit
this website, it consists of precious Information.
What makes you grow taller during puberty?
جمعه 13 مرداد 1396 04:09 ب.ظ
It's actually a nice and helpful piece of information. I am satisfied that you simply shared this useful info with us.
Please stay us informed like this. Thank you for sharing.
colleendavid.jimdo.com
سه شنبه 10 مرداد 1396 01:02 ق.ظ
Nice blog here! Also your site loads up very fast! What host
are you using? Can I get your affiliate link
to your host? I wish my website loaded up as quickly as yours lol
What causes burning pain in Achilles tendon?
یکشنبه 8 مرداد 1396 01:30 ق.ظ
Hmm it seems like your blog ate my first comment (it
was extremely long) so I guess I'll just sum it up what
I had written and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am
an aspiring blog writer but I'm still new to the whole thing.
Do you have any helpful hints for rookie blog writers?
I'd definitely appreciate it.
manicure
سه شنبه 22 فروردین 1396 07:24 ب.ظ
I was able to find good advice from your blog articles.
manicure
جمعه 11 فروردین 1396 03:08 ب.ظ
It's the best time to make some plans for the future and it is
time to be happy. I've read this post and if I could I desire to suggest
you some interesting things or tips. Maybe you can write next articles
referring to this article. I want to read even more things about it!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر